Lees hieronder alle gebeurtenissen en vermeldenswaardigheden rondom LETO:
Vandaag heeft LETO grafisch serviceburo 3 thema kaartshops geïntroduceerd zodat u nog makkelijker uw familiedrukwerk kunt uitzoeken en bestellen. We hebben bewust gekozen voor 3 themashops in plaats van 1 kaartenshop, dit om het zoeken naar uw kaart aangenamer te maken. U ziet alleen de kaarten die er voor uw gelegenheid toe doen. Ook ziet u alleen de informatie die er voor uw gelegenheid toe doet. De inzet van onze kaartshops is een snelle prettige website. Zodra u uw bestelling heeft geplaatst zal LETO grafisch serviceburo uw opdracht verder verwerken met de goede service, de kwaliteit en tegen de scherpe prijzen zoals u van ons gewend bent.
Voor de zwangere ouders bieden wij de website www.geboortekaartshop.nl.
Voor de mensen die het huwelijksbootje in stappen hebben we www.trouwkaartshop.nl geïntroduceerd.
Een feestje? Voor een jubileum of een andere feestelijke gelegenheid? www.feestkaartshop.nl helpt u aan mooie uitnodigingen. Graag tot ziens in één van de kaartshops!
Voor het derde jaar op rij heeft LETO in opdracht van Koninklijke Horeca Nederland (KHN) het drukwerk mogen verzorgen voor de verschillende evenementen van KHN tijdens de Horecava bestaande uit:
Al met al een groot aantal soorten drukwerk die in een korte tijd van idee uitgewerkt moesten worden tot een compleet eindproduct waardoor de klant, KHN, een goede verzorgde beurs heeft kunnen draaien.
Eerdere jaargangen liet Koninklijk Horeca Nederland (KHN) haar brochures financiële ledenvoordelen verzorgen door een andere partij. Dit jaar koos KHN voor het gemak en de snelle service van LETO grafisch serviceburo. LETO heeft in de opmaakfase de goede punten van de opmaak uit de eerdere edities gehaald en aangevuld met een aantal significante verbeteringen waardoor er meer eenheid is gekomen in de verschillende ledenvoordelen wat het lezen van de brochure een stuk prettiger maakt. Ondanks dat er een enorme tijdsdruk op de levering van de nieuwe brochures zat, heeft LETO het toch voor elkaar gekregen om vanaf een leeg blad de 84 pagina's dikke brochures op te maken, te drukken, af te werken en af te leveren binnen 10 werkdagen!
In opdracht van Eerst en HBD heeft LETO promotiepakketten voor de groenteman verstuurd. Het thema van de actie is de sappige citrusweken. Het promotiepakket bestaat uit posters op het formaat A3 en A4, fustdoeken en een pakketje met maffe fruitplakkers om kinderen meer te interesseren voor fruit. De opdracht voor LETO was om het geheel te vergaren en pakketten samen te stellen voor de groenteboeren en om zorg te dragen voor de verzending hiervan via de pakketservice van PostNL. Uiteraard vond de verzending plaats binnen een strakke tijdsplanning.
Deze compleet vernieuwde site moet de bezoeker nog beter informeren over de producten en diensten welke Badkamers Woerden te bieden heeft. U kunt bij Badkamers Woerden terecht voor onderdelen en losse producten, maar ook voor een complete badkamer en installatie. Leuke toevoeging is dat de bezoeker nu zelf een eigen droombadkamer kan ontwerpen in het badkamer ontwerpprogramma. De site is simpel en overzichtelijk, maar toch nog steeds erg mooi. Bovenaan de site hebben we een subtiel bewegende header gemaakt welke verschillende impressies van badkamerstijlen laat zien. Eén mooi beeld zegt immers meer dan duizend woorden. Tevens kan de bezoeker in 1 muiskik zien wat de huidige acties zijn. De site is object geörienteerd gebouwd in html, css, javascript, php en mysql. Hij is light-weight en voorzien van de laatste beveiligingen tegen pogingen van hackers. Uiteraard ziet de website er even goed uit op de Apple Mac of op een mobiele browser. Zie www.badkamerswoerden.nl voor het resultaat.