Nieuws van LETO grafisch serviceburo

Lees hieronder alle gebeurtenissen en vermeldenswaardigheden rondom LETO:

28
Sep

LETO ontwerpt nieuwe brochure voor NVFG

In opdracht van Special Secretary Service en NVFG heeft LETO het verenigingsblad FIAgnostiek van een nieuw jasje mogen voorzien. De vraag van de klant was om een mooi, overzichtelijk en fris verenigingsblad waarin een duidelijke lijn met de huidige huisstijl en de website zichtbaar is. LETO heeft hierop ingespeeld en is met een mooi aangepast conceptontwerp gekomen. Dit gecombineerd met een wittere papiersoort gaf de mooie nieuwe frisse look and feel waar het bestuur van de NVFG direct erg gelukkig mee was. FIAgnostiek komt vier maal per jaar uit. De eerste editie welke compleet door LETO grafisch serviceburo is vervaardigd en verzonden ligt vanaf vandaag bij de ontvangers op de mat. De tweede FIAgnostiek verzorgd door LETO grafisch serviceburo zal in december verschijnen. Zie voor meer informatie over de NVFG en de digitale versie van FIAgnostiek www.nvfg.nl

27
Sep

Najaarscampagne KHN

Koninklijke Horeca Nederland (KHN) is de belangenorganisatie voor de horecaondernemer en telt inmiddels al meer dan 20.000 leden. Ondanks dit grote ledenaantal zijn er nog veel horecaondernemers welke nog niet lid zijn van deze organisatie. KHN heeft een speciale najaarscampagne bedacht om nieuwe leden te werven. Het concept bestond uit het laten zien aan de horecaondernemers dat een lidmaatschap van Koninklijke Horeca Nederland de horeceondermers veel geld kan besparen. LETO heeft het ontwerp, de druk, de personalisatie en de verzending van de najaarscampagne uit mogen voeren. Het uiteindelijke product werd een A3 self-mailer voorzien van een dubbele wikkelvouw. De self-mailer kreeg hierdoor een eindformaat van 99 x 297 mm en hebben we voorzien van een ronde sluitzegel zodat de self-mailer niet open kon gaan tijdens de verzending door PostNL.

31
Aug

Jaarkalenders voor (basis)scholen

Dit jaar hebben twee basisscholen gekozen voor LETO om hun schoolbrochures c.q. jaarkalenders te vervaardigen. LETO ontving de kant en klaar opgemaakte bestanden, controleerde deze en had waar nodig contact met de klant voor het perfectioneren van de bestanden. Wij denken namelijk graag mee met de klant voor het mooiste resultaat. De kalenders voor basisschool de Wijde Blik uit Kamerik zijn met een metalen wire-o binding en kalenderhaak uitgevoerd, zodat de kalenders bij de leerlingen thuis opgehangen kunnen worden. De schoolbrochures voor basisschool Bos en Vaart uit Haarlem zijn opgemaakt door Heidi Borgart fotografie. Een full-colour brochure gevuld met mooie foto's van de kinderen van de school. De brochures zijn gebrocheerd door middel van een plastic ringband waardoor de bladzijden soepel omgeslagen kunnen worden.

01
Jul

Familiedrukwerk via LETO

Sinds februari van dit jaar hebben wij boeken met geboortekaartjes, huwelijkskaarten en uitnodigingskaarten voor u klaar staan ter inzage. Tevens kunnen wij de voorbeeldboeken voor korte tijd aan u uitlenen zodat u thuis, op uw gemak, uw keuze kunt maken. Nadat u uw keuze heeft kunnen maken, nemen wij al uw wensen met u door zoals aantal, tekst, lettertype en kleur. Vervolgens bestellen wij de kaarten, maken een proefdruk en bij akkoord drukken we de definitieve kaarten. Levertijd na opdracht: maximaal 2 werkdagen. Verschillende klanten hebben ons al weten te vinden met positieve reacties als Bij deze een bedankje voor het snelle werk. De kaartjes zijn erg mooi geworden, Bedankt voor de goede en snelle service, u houdt u tenminste wel aan uw belofte als het gaat om de levertijd en Dank voor de snelle levering. Ziet er top uit!". Conclusie: LETO zal de verkoop van familiedrukwerk in de toekomst continueren en ook u bent van harte welkom met al uw familiedrukwerk.

08
Jun

Voorjaarscampagne KHN

Koninklijke Horeca Nederland (KHN) is de belangenorganisatie voor de horecaondernemer en telt inmiddels al meer dan 20.000 leden. Ondanks dit grote ledenaantal zijn er nog veel horecaondernemers welke nog niet lid zijn van deze organisatie. KHN heeft een speciale voorjaarscampagne bedacht om nieuwe leden te werven. Het concept was om voor de 16 regio's waarin KHN opereert een krant te maken met daarin verschillende nieuwsberichten over wat KHN in de regio van de betreffende horecaondernemer allemaal heeft bereikt de afgelopende periode. Vervolgens heeft KHN LETO grafisch serviceburo ingeschakeld om het bedachte concept verder uit te werken en verder door te ontwikkelen. LETO heeft deze opdracht met beide handen aangepakt en heeft de opmaken voor de verschillende kranten verzorgt. Daarnaast heeft LETO de opmaak van een bijbehorende brief, antwoordkaart en verzendenvelop verzorgt. De brief en de antwoordkaart waren uiteraard gepersonificeerd. Tevens werd op de brief een variabele afbeelding geplaatst van de krant welke de betreffende horecaondermer ontving. Zo werd de mailing extra persoonlijk. Vervolgens heeft LETO de verschillende items gedrukt, gecouverteert (ingepakt) en verzonden.


« Papiersoorten Portfolio »